Sunday, July 30, 2017

Promo Citilink

Promo Citilink - Dapatkan tiket murah dari Citilink. Khususnya untuk pembelian tiket Citilink dari 6 hingga 16 Julai, maka para pelanggan akan mendapatkan harga mulai dari Rp302.000 ke penerbangan rute ke mana saja di Indonesia. Di samping itu, dapatkan diskaun sebanyak Rp100.000 dengan Bank BTN. Pengurus Jualan Daerah Pejabat Cabang Padang Citilink, M. Sugiarto di Haluan, Rabu (12/7) mengatakan, tempahan tiket dalam tempoh 7 hingga 16 Julai adalah untuk berlepas dari 7 Julai hingga 30 September 2017.


Beliau berkata Citilink juga memanjakan pelanggannya dengan pas masuk untuk Promo Citilink Agustus 2017 diskaun hotel sehingga 70 peratus di seluruh negara. Selain itu, dapatkan diskaun sehingga 30 peratus untuk pelbagai tarikan pelancong di seluruh Indonesia. Terdapat juga diskaun sehingga 25 peratus di restoran-restoran di seluruh Indonesia. "Diskaun itu boleh didapati melalui pas masuk dengan syarat yang dikenakan," katanya.


Bagi orang-orang Kota Padang yang ingin membeli tiket dan terbang sekarang dengan Citilink, dapatkan harga Promo Citilink . Manfaatkan cuti keluarga dengan pas masuk. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan, kami juga mengutamakan kemudahan semasa penerbangan dengan Citilink. Penumpang akan berasa selesa dan selamat semasa penerbangan dengan Citilink.


Wakil Cawangan Komunikasi Korporat Kendari Citilink, Benny Butarbutar menambah, syarikat penerbangan itu optimis untuk mengawal pasaran sasaran hingga 20 peratus dari semua penerbangan di Kendari http://www.katalogpromo.id/2017/07/promo-tiket-pesawat-citilink.html. Selepas tiga bulan akan datang akan dinilai perkembangannya, supaya jadual penerbangan dapat ditingkatkan.

No comments:

Post a Comment